Perşembe, Haziran 26, 2008

BİR ŞİİR !...


GİZLİ SES
Dosta gitmek niyet, eğdim başımı
Gizli bir ses bana gel deyiverdi
Cürmüme ağladım döktüm yaşımı
Efgana gerek yok gül deyiverdi

Bir bak dedim bana halim pek yaman
Aşka yandım dedim üstümde duman
O dostun dergahı uçsuz bir umman
Aşk ördeği isen dal deyiverdi

Evliyalar orda müşkil danışır
O dergahta ulu pirler tanışır
Dost ili meclisi mecaz konuşur
Bu ne kelam dedim hal deyiverdi

Bu halleri ben de göreyim dedim
Ben nurlu eşikte durayım dedim
Hakkın rızasına ereyim dedim
Tarikat en iyi yol deyiverdi

Nefsim bana kuyu eşti deyince
BEKİR'im hırs kabım taştı deyince
Günahım haddini aştı deyince
Bizdeki merhamet bol deyiverdi

Bekir Cıla 15.10.1951 tarihinde Hatay'ın Yayladağı ilçesine bağlı Yeditepe köyünde doğdu.Öğrenim hayatını ilköğretimden sonra noktalayan şair 1971-1972 yıllarında Kırkağaç ve Gelibolu'da vatani görevini yaptı.1973 yılında İskenderun Demir-Çelik Fabrikası’nda işe başladı.Boş vakitlerini şiir yazarak değerlendiren şair 1996 yılında çalıştığı fabrikadan emekli olarak ayrıldı.İlham olmadan şiir yazamayacağını belirten şair beş yüz kadar şiire imza atmıştır.

DERLEYEN:İDRİS CILA

idris kardeşimize çok teşekkür ediyor yeni şiirleri bekliyoruz...

<$0omments:

<$Yorum Gönder

<$
Fotoğrafım
Ad:
Konum: BOGOTA, CUNDINAMARCA, Colombia
Previous Posts
Bezgeliler grubuna uye olun
Powered by groups.yahoo.com