Salı, Temmuz 08, 2008

KAZA GELİYORUM DER


sevgili bezgeliler
bu sitede sizin yazdıklarınız veya sizin olmasa bile okuyup beğendiklerinizi yayınlacağız demiştik. beğenip gönderdiklerinizden bir örnek. hoca nikiyle gönderen hocamıza teşekkür ediyoruz...

KAZA GELİYORUM DER
Bir adam yıkılmak üzere olan evinin karşısına geçmiştir yandan ağlıyor diğer yandan da:
"Ah evim,çökmeden önce bari haber verseydin de,ona göre tedbir alsaydım" diye sızlanıp duruyordu.
Birden harabeden bir ses yükseldiğini duyar gibi oldu:
"Be adam! ben sana çatlayan duvarlarım,dökülen sıvalarımla,çöküyorum diye kaç senedir haber veriyordum.Fakat sen her defasındabir avuç toprakla geliyor,verdiğim haberi ağzıma tıkıyordun. Sen ikazlarımı dinlemedikten sonra ben ne yapayım?

ve bir şiir...
YUVARLAĞIN KÖŞELERİ

Aşka gönül ile düşersen yanarsın.
Zeka ile düşersen kavrulursun.
Akıl ile düşersen çıldırırsın.
Duygu ile düşersen gülünç olursun.
Aşka düşmezsen kalabalığa karışırsın, ezilirsin.
Sersem sersem bakınıp durma bir yol seç.

ÖZDEMİR ASAF

<$0omments:

<$Yorum Gönder

<$
Fotoğrafım
Ad:
Konum: BOGOTA, CUNDINAMARCA, Colombia
Previous Posts
Bezgeliler grubuna uye olun
Powered by groups.yahoo.com